Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
-
1. Jak mogę się zapisać na kurs online?
Na kurs można się zapisać w każdej naszej szkole stacjonarnej lub wypełniając formularz online lub dzwoniąc na naszą infolinie – 22 368 38 88 (czynną w godz. 09:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku, w soboty w godz. 9:00 - 14:00). -
2. Jakie są wymagania sprzętowe, aby bez problemu korzystać z kursu Online?
-
- CPU: 2 GHz dual-core procesor lub lepszy (4-core zalecany)
-
- Pamięć: 2 GB RAM (4 GB zalecane)
-
- System operacyjny Windows 8 (Windows 10 zalecany), Mac OS 10.13 (najnowsza wersja zalecana), Linux, Chrome OS
-
- Przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari w najnowszych wersjach
-
- Łącze: min. 2Mbps w dwóch kierunkach
Reasumując, są to parametry, które posiada sprzęt średniej klasy. -
-
3. Kiedy i w jaki sposób otrzymam hasło dostępu do lekcji z lektorem?
Hasło i dostępy do platformy wyślemy do Państwa mailem, w chwili dokonania płatności. -
4. Jak zalogować się do platformy?
Na wskazany przez Państwa adres mailowy wyślemy linki do platformy i hasło dostępu wraz z instrukcją jak poruszać się po strefie słuchacza. -
5. Jak działa sala lekcyjna?
Wszyscy uczestnicy kursu widzą na swoich urządzeniach tablicę wirtualną oraz widzą i słyszą lektora. Słychać także pozostałych uczestników kursu, pod warunkiem, że mają włączony mikrofon. -
6. Kiedy mam wejść na lekcję (czas)?
Na lekcje wchodzimy dokładnie o tej godzinie, o której rozpoczyna się kurs, wtedy sala lekcyjna będzie otwarta. -
7. Czy będę słyszeć i wiedzieć pozostałych słuchaczy w grupie?
Tak, pod warunkiem, że wszyscy będą mieli włączony mikrofon i kamerki. -
8. Co, jeśli nie mogę się zalogować na lekcje z lektorem?
-
9. Co, jeśli nie słyszę lektora?
Prosimy o sprawdzenie czy jest włączony głośnik, jeśli tak, to prośba o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
10. Co, jeśli lektor nie słyszy mnie?
Proszę sprawdzić czy jest włączony mikrofon, ikona znajduje się pod okienkiem w którym wyświetla się lektor- czerwony mikrofonik. Jeśli mikrofon jest włączony prosimy o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88, lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza.
-
11. Co, jeśli wyrzuca mnie z lekcji?
Proszę się przelogować, jeśli to nie pomoże, prosimy o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
12. Czy jeśli się spóźnię będę mógł wejść na zajęcia?
Tak, pokój lekcyjny jest dostępny przez cały czas trwania lekcji. -
13. Co zrobić jak będę miała problem techniczny, a pomoc nie będzie dostępna?
Prośba o kontakt telefoniczny następnego dnia lub mail na adres online@profilingua.pl. -
14. Czy muszę włączać kamerkę aby uczestniczyć w lekcjach?
Nie, włączona kamerka nie jest obowiązkowa dla słuchacza. -
15. Gdzie znajdę informację o moim kursie i lektorze?
Wszystkie informację są dostępne na platformie LangLion w zakładce e-dziennik. -
16. Do kogo mogę zadzwonić w razie problemów technicznych?
Dział Obsługi Klienta tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
17. Czy można zmienić grupę?
Tak, jest możliwość zmiany grupy, ale trzeba to wcześniej uzgodnić z DOK tel. 22 368 38 88.
Masz dodatkowe pytania?