Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  • 1. Jak mogę się zapisać na kurs online?

    Na kurs można się zapisać w każdej naszej szkole stacjonarnej lub wypełniając formularz online lub dzwoniąc na naszą infolinie – 22 368 38 88 (czynną w godz. 09:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku, w soboty w godz. 9:00 - 14:00).
  • 2. Jakie są wymagania sprzętowe, aby bez problemu korzystać z kursu Online?

    • - CPU: 2 GHz dual-core procesor lub lepszy (4-core zalecany)
    • - Pamięć: 2 GB RAM (4 GB zalecane)
    • - System operacyjny Windows 8 (Windows 10 zalecany), Mac OS 10.13 (najnowsza wersja zalecana), Linux, Chrome OS
    • - Przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari w najnowszych wersjach
    • - Łącze: min. 2Mbps w dwóch kierunkach
    Reasumując, są to parametry, które posiada sprzęt średniej klasy.
  • 3. Kiedy i w jaki sposób otrzymam hasło dostępu do lekcji z lektorem?

    Hasło i dostępy do platformy wyślemy do Państwa mailem, w chwili dokonania płatności.
  • 4. Jak zalogować się do platformy?

    Na wskazany przez Państwa adres mailowy wyślemy linki do platformy i hasło dostępu wraz z instrukcją jak poruszać się po strefie słuchacza.
  • 5. Jak działa sala lekcyjna?

    Wszyscy uczestnicy kursu widzą na swoich urządzeniach tablicę wirtualną oraz widzą i słyszą lektora. Słychać także pozostałych uczestników kursu, pod warunkiem, że mają włączony mikrofon.
  • 6. Kiedy mam wejść na lekcję (czas)?

    Na lekcje wchodzimy dokładnie o tej godzinie, o której rozpoczyna się kurs, wtedy sala lekcyjna będzie otwarta.
  • 7. Czy będę słyszeć i wiedzieć pozostałych słuchaczy w grupie?

    Tak, pod warunkiem, że wszyscy będą mieli włączony mikrofon i kamerki.
  • 8. Co, jeśli nie mogę się zalogować na lekcje z lektorem?

  • 9. Co, jeśli nie słyszę lektora?

    Prosimy o sprawdzenie czy jest włączony głośnik, jeśli tak, to prośba o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza.
  • 10. Co, jeśli lektor nie słyszy mnie?

    Proszę sprawdzić czy jest włączony mikrofon, ikona znajduje się pod okienkiem w którym wyświetla się lektor- czerwony mikrofonik. Jeśli mikrofon jest włączony prosimy o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88, lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza.
  • 11. Co, jeśli wyrzuca mnie z lekcji?

    Proszę się przelogować, jeśli to nie pomoże, prosimy o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza.
  • 12. Czy jeśli się spóźnię będę mógł wejść na zajęcia?

    Tak, pokój lekcyjny jest dostępny przez cały czas trwania lekcji.
  • 13. Co zrobić jak będę miała problem techniczny, a pomoc nie będzie dostępna?

    Prośba o kontakt telefoniczny następnego dnia lub mail na adres online@profilingua.pl.
  • 14. Czy muszę włączać kamerkę aby uczestniczyć w lekcjach?

    Nie, włączona kamerka nie jest obowiązkowa dla słuchacza.
  • 15. Gdzie znajdę informację o moim kursie i lektorze?

    Wszystkie informację są dostępne na platformie LangLion w zakładce e-dziennik.
  • 16. Do kogo mogę zadzwonić w razie problemów technicznych?

    Dział Obsługi Klienta tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza.
  • 17. Czy można zmienić grupę?

    Tak, jest możliwość zmiany grupy, ale trzeba to wcześniej uzgodnić z DOK tel. 22 368 38 88.

Masz dodatkowe pytania?

Wszystkie kursy językowe