Wybierz rodzaj testu
Wybierz język
Wybierz przedmiot

angielski

Angielski dla klas 8

niemiecki

hiszpański

francuski

włoski

rosyjski

duński

norweski

szwedzki

chiński

japoński

niderlandzki

polski

portugalski

ukraiński

czeski

matematyka
Wybierz test
Jakiego języka chcesz się z nami nauczyć?

angielski

niemiecki

hiszpański

francuski

włoski

rosyjski

duński

norweski

szwedzki

chiński

japoński

niderlandzki

polski

portugalski

ukraiński

czeski

matematyka
Wybierz miasto
Wybierz placówkę
inne miasto
ul. Sienkiewicza 3
15-432 Białystok
Nadbrzeżna 2/5 (piętro II)
43-300 Bielsko-Biała
pl. Tadeusza Kościuszki 1
41-902 Bytom
ul. Lwowska 14a
22-100 Chełm
Aleja Najświętszej Maryi Panny 15
42-200 Częstochowa
aleja Grunwaldzka 82
80-244 Gdańsk
ul. Świętojańska 64/ 6
81-393 Gdynia
al. Wolności 6
62-800 Kalisz
ul. Młyńska 23
40-098 Katowice
ul. Warszawska 5
25-512 Kielce
ul. Podwale 6 i 7
31-118 Kraków
ul. 27 Grudnia 17/19
61-737 Poznań
ul. Rynek 15
35-064 Rzeszów
ul. Warszawska 12
41-200 Sosnowiec
Pl. Brama Portowa 4
70-225 Szczecin
ul. Wielkie Garbary 18
87-100 Toruń
ul. Lazurowa 14, piętro 1
01-315 Warszawa
Al. Reymonta 16
01-842 Warszawa
ul. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
Al. Niepodległości 177
02-555 Warszawa
ul. Powsińska 34
02-903 Warszawa
ul. Światowida 18
03-144 Warszawa
al. Komisji Edukacji Narodowej 97
02-777 Warszawa
inne miasto
ul. Legnicka 57d
54-203 Wrocław
Dział Obsługi Klienta
Godziny pracy infolinii
poniedziałek - piątek: 9:00-20:00
sobota: 9:00-14:00
niedziela: nieczynna
święta: nieczynna
administracja@profilingua.pl
Facebook Messenger
Wiadomość poprzez Strefę Słuchacza
Dział Pomocy Technicznej
Godziny pracy infolinii
poniedziałek - piątek: 9:00-20:00
sobota: 9:00-14:00
niedziela: nieczynna
święta: nieczynna
wsparcietechniczne@profilingua.pl
Dział Sprzedaży Kursów
Godziny pracy infolinii
poniedziałek - piątek: 9:00-20:00
sobota: 10:00-16:00
niedziela: nieczynna
święta: nieczynna
Formularz kontaktowy
oddzwonimy w kilka minut!
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
-
1. Jak mogę się zapisać na kurs online?
Na kurs można się zapisać w każdej naszej szkole stacjonarnej lub wypełniając formularz online lub dzwoniąc na naszą infolinie – 22 364 56 40 (czynną w godz. 09:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku, w soboty w godz. 9:00 - 14:00). -
2. Jakie są wymagania sprzętowe, aby bez problemu korzystać z kursu Online?
-
- CPU: 2 GHz dual-core procesor lub lepszy (4-core zalecany)
-
- Pamięć: 2 GB RAM (4 GB zalecane)
-
- System operacyjny Windows 8 (Windows 10 zalecany), Mac OS 10.13 (najnowsza wersja zalecana), Linux, Chrome OS
-
- Przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari w najnowszych wersjach
-
- Łącze: min. 2Mbps w dwóch kierunkach
Reasumując, są to parametry, które posiada sprzęt średniej klasy. -
-
3. Kiedy i w jaki sposób otrzymam hasło dostępu do lekcji z lektorem?
Hasło i dostępy do platformy wyślemy do Państwa mailem, w chwili dokonania płatności. -
4. Jak zalogować się do platformy?
Na wskazany przez Państwa adres mailowy wyślemy linki do platformy i hasło dostępu wraz z instrukcją jak poruszać się po strefie słuchacza. -
5. Jak działa sala lekcyjna?
Wszyscy uczestnicy kursu widzą na swoich urządzeniach tablicę wirtualną oraz widzą i słyszą lektora. Słychać także pozostałych uczestników kursu, pod warunkiem, że mają włączony mikrofon. -
6. Kiedy mam wejść na lekcję (czas)?
Na lekcje wchodzimy dokładnie o tej godzinie, o której rozpoczyna się kurs, wtedy sala lekcyjna będzie otwarta. -
7. Czy będę słyszeć i wiedzieć pozostałych słuchaczy w grupie?
Tak, pod warunkiem, że wszyscy będą mieli włączony mikrofon i kamerki. -
8. Co, jeśli nie mogę się zalogować na lekcje z lektorem?
-
9. Co, jeśli nie słyszę lektora?
Prosimy o sprawdzenie czy jest włączony głośnik, jeśli tak, to prośba o kontakt z DOK tel. 22 364 56 40 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
10. Co, jeśli lektor nie słyszy mnie?
Proszę sprawdzić czy jest włączony mikrofon, ikona znajduje się pod okienkiem w którym wyświetla się lektor- czerwony mikrofonik. Jeśli mikrofon jest włączony prosimy o kontakt z DOK tel. 22 364 56 40 , lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza.
-
11. Co, jeśli wyrzuca mnie z lekcji?
Proszę się przelogować, jeśli to nie pomoże, prosimy o kontakt z DOK tel. 22 364 56 40 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
12. Gdzie znajdę informację o moim kursie i lektorze?
Wszystkie informację są dostępne na platformie LangLion w zakładce e-dziennik. -
13. Czy można zmienić grupę?
Tak, jest możliwość zmiany grupy, ale trzeba to wcześniej uzgodnić z DOK tel. 22 364 56 40 . -
14. Do kogo mogę zadzwonić w razie problemów technicznych?
Dział Obsługi Klienta tel. 22 364 56 40 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
15. Czy muszę włączać kamerkę aby uczestniczyć w lekcjach?
Nie, włączona kamerka nie jest obowiązkowa dla słuchacza. -
16. Co zrobić jak będę miała problem techniczny a pomoc nie będzie dostępna?