Wybierz rodzaj testu
Wybierz język
Wybierz przedmiot

angielski

angielski

niemiecki

hiszpański

francuski

włoski

rosyjski

duński

norweski

szwedzki

chiński

japoński

niderlandzki

polski

portugalski

ukraiński

czeski

matematyka
Wybierz test
Jakiego języka chcesz się z nami nauczyć?

angielski

niemiecki

hiszpański

francuski

włoski

rosyjski

duński

norweski

szwedzki

chiński

japoński

niderlandzki

polski

portugalski

ukraiński

czeski

matematyka
Wybierz miasto
Wybierz placówkę
inne miasto
ul. Sienkiewicza 3
15-432 Białystok
Nadbrzeżna 2/5 (piętro II)
43-300 Bielsko-Biała
pl. Tadeusza Kościuszki 1
41-902 Bytom
ul. Lwowska 14a
22-100 Chełm
Aleja Najświętszej Maryi Panny 15
42-200 Częstochowa
aleja Grunwaldzka 82
80-244 Gdańsk
ul. Świętojańska 64/ 4
81-393 Gdynia
al. Wolności 6
62-800 Kalisz
ul. Młyńska 23
40-098 Katowice
ul. Warszawska 5
25-512 Kielce
ul. Podwale 6 i 7
31-118 Kraków
ul. Lubostroń 15
30-383 Kraków
ul. Narutowicza 7/9
90-117 Łódź
ul. 27 Grudnia 17/19
61-737 Poznań
ul. Rynek 15
35-064 Rzeszów
ul. Warszawska 12
41-200 Sosnowiec
Pl. Brama Portowa 4
70-225 Szczecin
ul. Wielkie Garbary 18
87-100 Toruń
ul. Lazurowa 14, piętro 1
01-315 Warszawa
Al. Reymonta 12
01-842 Warszawa
ul. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa
Trasa Świętokrzyska 18 (lok. 127)
00-052 Warszawa
Al. Niepodległości 177
02-555 Warszawa
ul. Powsińska 34
02-903 Warszawa
ul. Światowida 18
03-144 Warszawa
al. Komisji Edukacji Narodowej 97
02-777 Warszawa
inne miasto
ul. Ruska 11/12
50-079 Wrocław
Dział Obsługi Klienta
Godziny pracy infolinii
poniedziałek - piątek: 9:00-20:00
sobota: 10:00-16:00
niedziela: nieczynna
święta: nieczynna
dok@profilingua.pl
Facebook Messenger
Wiadomość poprzez Strefę Słuchacza
Dział Pomocy Technicznej
Godziny pracy infolinii
poniedziałek - piątek: 9:00-20:00
sobota: 10:00-16:00
niedziela: nieczynna
święta: nieczynna
dpt@profilingua.pl
Dział Sprzedaży Kursów
Godziny pracy infolinii
poniedziałek - piątek: 9:00-20:00
sobota: 10:00-16:00
niedziela: nieczynna
święta: nieczynna
Formularz kontaktowy
oddzwonimy w kilka minut!
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
-
1. Jak mogę się zapisać na kurs online?
Na kurs można się zapisać w każdej naszej szkole stacjonarnej lub wypełniając formularz online lub dzwoniąc na naszą infolinie – 22 368 38 88 (czynną w godz. 09:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku, w soboty w godz. 9:00 - 14:00). -
2. Jakie są wymagania sprzętowe, aby bez problemu korzystać z kursu Online?
-
- CPU: 2 GHz dual-core procesor lub lepszy (4-core zalecany)
-
- Pamięć: 2 GB RAM (4 GB zalecane)
-
- System operacyjny Windows 8 (Windows 10 zalecany), Mac OS 10.13 (najnowsza wersja zalecana), Linux, Chrome OS
-
- Przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari w najnowszych wersjach
-
- Łącze: min. 2Mbps w dwóch kierunkach
Reasumując, są to parametry, które posiada sprzęt średniej klasy. -
-
3. Kiedy i w jaki sposób otrzymam hasło dostępu do lekcji z lektorem?
Hasło i dostępy do platformy wyślemy do Państwa mailem, w chwili dokonania płatności. -
4. Jak zalogować się do platformy?
Na wskazany przez Państwa adres mailowy wyślemy linki do platformy i hasło dostępu wraz z instrukcją jak poruszać się po strefie słuchacza. -
5. Jak działa sala lekcyjna?
Wszyscy uczestnicy kursu widzą na swoich urządzeniach tablicę wirtualną oraz widzą i słyszą lektora. Słychać także pozostałych uczestników kursu, pod warunkiem, że mają włączony mikrofon. -
6. Kiedy mam wejść na lekcję (czas)?
Na lekcje wchodzimy dokładnie o tej godzinie, o której rozpoczyna się kurs, wtedy sala lekcyjna będzie otwarta. -
7. Czy będę słyszeć i wiedzieć pozostałych słuchaczy w grupie?
Tak, pod warunkiem, że wszyscy będą mieli włączony mikrofon i kamerki. -
8. Co, jeśli nie mogę się zalogować na lekcje z lektorem?
-
9. Co, jeśli nie słyszę lektora?
Prosimy o sprawdzenie czy jest włączony głośnik, jeśli tak, to prośba o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
10. Co, jeśli lektor nie słyszy mnie?
Proszę sprawdzić czy jest włączony mikrofon, ikona znajduje się pod okienkiem w którym wyświetla się lektor- czerwony mikrofonik. Jeśli mikrofon jest włączony prosimy o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88, lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza.
-
11. Co, jeśli wyrzuca mnie z lekcji?
Proszę się przelogować, jeśli to nie pomoże, prosimy o kontakt z DOK tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
12. Czy jeśli się spóźnię będę mógł wejść na zajęcia?
Tak, pokój lekcyjny jest dostępny przez cały czas trwania lekcji. -
13. Czy jeśli będę potrzebował wcześniej wyjść będę miał dostęp do nagrania lekcji?
Tak, wszystkie nagrania z lekcji będą dostępne przez cały czas trwania kursu. -
14. Jeśli nie będę uczestniczył w lekcji, czy będę miał dostęp do nagrania z niej?
Tak, link do nagrań prześlemy na wskazany przez Państwa adres mailowy. -
15. Gdzie znajdę informację o moim kursie i lektorze?
Wszystkie informację są dostępne na platformie LangLion w zakładce e-dziennik. -
16. Gdzie znajdę archiwalne lekcje?
Będziemy wysyłać linki do nagrań z lekcji na wskazany przez Państwa adres mailowy. -
17. Czy można zmienić grupę?
Tak, jest możliwość zmiany grupy, ale trzeba to wcześniej uzgodnić z DOK tel. 22 368 38 88. -
18. Do kogo mogę zadzwonić w razie problemów technicznych?
Dział Obsługi Klienta tel. 22 368 38 88 lub skorzystanie z czatu dostępnego w strefie słuchacza. -
19. Czy muszę włączać kamerkę aby uczestniczyć w lekcjach?
Nie, włączona kamerka nie jest obowiązkowa dla słuchacza. -
20. Co zrobić jak będę miała problem techniczny a pomoc nie będzie dostępna?
Prośba o kontakt telefoniczny następnego dnia lub mail na adres online@profilingua.pl.